tisdag 22 september 2009

Så var första boken avverkad

En bok har vi läst! Duktiga vi är tjejer! Hoppas ni haft lite nöje med boken. Själv måste jag säga att jag föredrar Comfort food före denna boken.

Nästa bok. *funderar* Några förslag? En otroligt spännande bok vad jag förstår är Inspärrad skriven av Teresa Cooper. En hjärtskärande bok om en ung flicka och hennes uppväxt. Den hoppas jag att ni vill läsa.... Verkar jättebra

Ni kan väl ta och titta på den, läsa om den och sedan kan vi väl komma överrens. Om ingen av er har ett toppenförslag redan. =)

/Sirlig

4 kommentarer:

  1. Tyckte om boken, men det kanske delvis beror på att jag älskar att sticka :)

    SvaraRadera
  2. Inspärrad verkar himla bra och spännande men den är ju ganska så ny, lite dyr att köpa för en bokkblubb..kanske finns på biblan men jag har inget lånekort och även om det är lätt att fixa så går jag ju i skolan så dumt att biblan är stängd när jag är hemma...

    Annars har jag fått nys om en bok som jag faktiskt råkar ha hemma "Munken som sålde sin ferrari" av Robin Sharma...handlar om att uppfylla sina drömmar och förverkliga sig själv...jag gillar sådana böcker men kanske inte alla..

    SvaraRadera
  3. JO det är sant att det kan bli dyrt att köpa en bok om man inte har möjlighet att låna den på biblioteket.

    Munken som sålde sin ferrari.. Fick man inte med den när man köpte någon tidning? Låter lite som Paulo Coelo tycker jag.. O han är ju mycket duktig.

    Har en annan fundering. Om vi kanske skulle försöka att träffas allihopa och bara prata lite strunt eller om böcker.. *flinar* över en kaffe någonstans. Kan bli svårt med alla tider och olika platser vi är på, men jag tycker det kan vara värt ett försök!

    SvaraRadera
  4. Jo, man fick med den i..hm...vad heter tidningen nu..personlig utveckling kanske?? Tror att det är åt Paulo hållet och han har dessutom sagt att boken är bra så...

    jag vet inte, kanske är svårt att komma fram till vilken bok man ska läsa...och om man som jag ska hinna plugga oxå..då måste det verkligen vara en bra bok så att jag tar tag i läsandet..

    jag kan gärna ses..vore roligt =)

    SvaraRadera